Beauty Is In the Eyes of The Beholders

My new Canon 17-40mm F/4L Lens

Aduhh!! rabak duit bulan ni gara-gara nak upgrade lens. Sayang juga nak let go lens lama (17-55mm f/2.8 Tamron) tapi sebab dah lama duk aim lens tu aku tabahkan jugak hati ni. Kebetulan minggu depan nak gi kursus fotografi kat Melaka, so tak le nampak ketinggalan sangat. Apa pun harapan aku agar gambar-gambar yang aku akan tangkap lepas ni pun akan ‘up’ sket. Tak sabar lak nak pegi kursus tu..banyak sangat soalan-soalan cepu emas yang aku nak tanya kat instructor tu nanti. Target aku pasni nak beli lens telefoto plak. Nak tambah sket2 gajet yang ada ni…tapi makin byk gajet, beg pun kena tukar jugak..confius..confius..duit lagi…minat nyer pasal tak per la…

haaa…ni la lens baru aku tu…

3706509957_f85cccb071

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s